سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شلف دیواری چیست شلف دکوری سینک آشپزخانه فلزی رومیزی لینک سرا

معرفی ابگیر شیک سینک ظرفشویی و شلف بالای سینک آشپزخانه

آبگیر سینگ ظرفشویی چند سالی است وارد بازار شده است و با استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است این محصولا در انواع مختلف و سایت زهای متفاوت در بازار موجود است که بسته به نیاز شما و فرم شکل سینک شما دارد که از کدام مدل استفاده نمایید این محصولات برای جلو گیری از خیس شدن مورد استفاده قرار میگرید.


مزیت آبگیر سینک ظرفشویی چیست :

ابگیر سینک باعث میشود که لباس شما خیس نشود معمولا با تماس مایع ظرفشویی و چکه های روی لباس طبیعتا لباس تان بو خواهد گرد و حتی خیس شدن در زمستان باعث میشود اذیت شوید که با نصب این محصولات میتوانید تا حدود زیادی خشک بمانید.


معایب آبگیر سینک ظرفشویی چیست :

نمیشود گفت این محصولات معایب خاصی دارند و فقط شاید باید مراقب باشید که اسیب نبینند و  معمولا این محصولات در همه جای کشور یافت نمیشود و حتما باید از فروشگاهای اینترنتی مثل فروشگاه آبگیر سینک ظرفشویی لینک سرا که وارد کننده این محصولات هستند سفارش دهید و بعد چند روز درب خانه خود تحویل بگیرید پس اگر به این فکر میکنید ابگیر سینک کجا بخریم میتوانی به این وب سایت مراجعه نمایید. این محصول جهانی آبگیر سینک ظرفشویی برای زیبا شدن آشپزخانه های شما هم کاربرد دارد حتی میتوانید این محصولات را کنار احاق گاز هم بگذارید البته مراقب باشید که اتش نگیرد.بعد استفاده سعی کنید این محصول را در جایی بگذارید که اسیب نبیند و پیشنهاد ما این است چند تا از این محصول را در خانه نه دارید و تا سالهای زیاد این این مصحول استفاده نمایید چون الان شما بخواهید محصولی را بخرید باید 1 ماه بعد چند برابر بیشتر برای ان محصول پول بدهید و طبیعتا اعصابتان خود خواهد شد پس با خرید چند محصول خیالتان را تا چند سال راحت نمایید.

 

 

آبکیر سینک ظرفشویی 2022

 

قابل نصب با لیوان مکنده ، این یک ابزار ضد آب خانگی مفید است. ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست کامپیوتر ، می تواند ضد آب مفید برای شستشو.. قابل حمل و تمیز کردن آسان.


مشخصات فنی:

مواد: پلاستیکی سازگار با محیط زیست

اندازه: تقریبا 28*24.5 سانتی متر

استفاده: آشپزخانه خانگی 

بسته بندی: 1 عدد جنس ضد آب 

 

گارد ابگیر سینک پاندایی

 


مشخصات فنی:

طراحی پاندا زیبا ، آشپزخانه شما را دوست داشتنی و غیر معمول می کند. با استفاده از فنجان های مکش قوی ، می تواند محکم به سینک چسبیده باشد.این می تواند از پاشش آب بیش از لباس های خود را در هنگام شستشو سبزیجات و میوه جات جلوگیری می کند.

گارد ابگیر سینک پاندایی می تواند از پاشیدن روغن روی لباس ها هنگام پختن جلوگیری کند.انعطاف پذیری قوی ، مناسب برای سینک قوس نیز.استفاده راحت ، آشپزخانه مرتب را به شما هدیه می دهد.


تعداد: 1 عدد

جنس: PP + PVC

حجم: 31.5cm X 24.5cm / 12.40 "X 9.65" (تقریبا)

 

 

 

 

 

 

 این شلف آبگیر فلزی بالای سینک ظرفشویی کلاسیک و مدرن ظرف با ظرفیت زیاد که برای تخلیه روی هر سینک ظرفشویی یا بالای تشک خشک کن طراحی شده است ، می تواند انواع ظروف غذاخوری مانند بشقاب ها ، کاسه ها و فنجان ها و قابلمه ها و ماهی تابه ها را اندازه گیری کند.

کاسه ها ، بشقاب ها ، چنگال ها ، قاشق ها ، چوب دستی ها و سایر وسایل آشپزخانه را در یک واحد به خوبی سازماندهی کرده اید. پوشش شیک بامبو باعث می شود چنگال و چاقو به یکدیگر دست نزنند. برای کارد و چنگال خود شفاف باشید. رد پای کوچک به حداکثر رساندن فضای آشپزخانه کمک می کند. این واحد می تواند تعدادی بشقاب بزرگ به همراه فضای زهکشی اضافی برای سایر ظروف شیشه ای و ظروف غذا را در خود جای دهد. بگذارید بشقاب شما تمیز به نظر برسد. غذاهای شما می توانند کاملاً مرتب شوند.

 

اندازه: 33.5 12. 12.6 20 20.5 اینچ

جنس: فولاد ضد زنگ.

صحنه قابل اجرا: فضای بالای سینک آشپزخانه.

محل نگهداری: کاسه ، بشقاب ، قاشق ، فنجان ، چوب چوب ، چاقوی آشپزخانه ، تخته برش.


مزیت: طراحی مقاوم در برابر زنگ زدگی ، طول عمر بیشتر.

ویژگی ها: تمیز کردن آسان ، نصب آسان.

مناسب

بشقاب ، فنجان ، سینی ، کارد و چنگال ، بشقاب و غیره.

 

 

 

شلف بالای سینک ظرفشویی

 

 

اکثر قفسه های سینک ظرفشویی فقط از سیم های ضخیم و متصل به هم ساخته شده اند. در حالی که کار می کند ، برای برخی می تواند بسیار ساده و خسته کننده باشد. با استفاده از این مورد ، می توانید قفسه های بالای سینک ظرفشویی را که بسیار شیک نیز هستند ، داشته باشید. قفسه اصلی دارای چوب مصنوعی است در حالی که پایه های اصلی دارای طرح های سیبی شکل با رنگ بسیار دنج هستند.

 

 

شلف بالای سینک ظرفشویی

 

این قفسه آبگیر سه لایه طراحی شده برای استفاده در بیشتر سینک های دوجداره و شیرهای بلندتر ، با یک رنگ قرمز براق جسورانه ، بازیگوش و کاردستی زیبا همراه است. برای نگهداری صابون ها ، ضد عفونی کننده های دست ، حوله های کاغذی و لوازم تمیز کننده کوچک مبتنی بر آشپزخانه ایده آل است.


شلف بالای سینک روی قفسه سینک ظرفشویی یک افزودنی جذاب و کاربردی برای آشپزخانه شما است. قفسه به شما کمک می کند تا چیزها را به خوبی سازماندهی کنید و در عین حال فضای ذخیره سازی بیشتری را به سینک نزدیک کنید. طیف گسترده ای از محصولات قفسه سینک ظرفشویی ساخته شده از چوب و فلز وجود دارد. قفسه ها با در نظر گرفتن قدرت ، عملکرد و دوام طراحی شده اند. قفسه بندی قفسه بندی به خوبی با یک سطح عالی پرداخت شده است تا جلوه زیبایی زیبایی بیشتری به آن ببخشد. قفسه های سینک ظرفشویی به حداقل مونتاژ نیاز دارند و تمیز کردن و نگهداری آنها راحت تر است.


آنها طراحی ساده ای دارند اما می توانند انواع وسایل را از گیاهان گلدانی گرفته تا دستگاه های صابون گیر و غیره در خود جای دهند. آنها میزهای گسترده ای برای کمک به حداکثر رساندن فضای نزدیک سینک ظرفشویی دارند.

 


سخن پایانی :

نظم دادن به خانه می تواند نه تنها برای نظافت خانه بلکه برای سلامت روان شما نیز ضروری باشد. یکی از راههای حفظ نظم در میزهای آشپزخانه و حمام استفاده از قفسه سینک ظرفشویی است.سازمان دهندگان صرفه جویی در فضا می توانند شما را از پیشخوان های پر از وسایل آشفته و نامرتب نجات دهند. سازمان دهندگان قفسه بیش از سینک ظرفشویی شما را نه تنها سازماندهی می کنند بلکه باعث صرفه جویی در فضا و دسترسی راحت تر به اقلام شما می شوند. بسیاری از سازمان دهندگان ارزان هستند ، بنابراین سازماندهی خانه شما آسان و مقرون به صرفه است.اکثر قفسه های سینک ظرفشویی برای صرفه جویی در فضا طراحی شده اند ، طوری طراحی شده اند که به طور ایمن در پشت شیر آب ، در پشت سینک قرار بگیرند. قفسه ای که به درستی قرار گرفته باشد نباید مانع عملکرد شیر آب شود.